Followers

Tuesday, December 28, 2010

BANGANG!!!!

   mummy cukup nyampah ngan manusia yg suka loyar buruk!!! geram rase nak sepak2 jew kpala...baru ni, terserempak ngan kawan papa, die cuit2 irish, irish senyum2 gatal tpi biler die ulur tangan nak amik, irish nangis.. so mummy pun ckp la gni..


         mummy: irish ni takut org..klu xkenal mg 
                       die xmo
      kwn papa:owhh..klu gitu senang jew..
                      kasi kwan ngn berok la..



     kalau korang kena cm ni..korang marah x?????


x ke bangang manusia cm ni????? nak suh anak aku kwan ngn berok!!! coiiiiiiii....nak bagi dekat ngan berok pun jauh 1x..ni kan plak bekawan!!! mg cilakakkkk la lu!!!!!  

        

4 comments:

Rizziela said...

kalau akak sure dah tarik muka masam...

Normal la budak2 x mau dekat orang..yg nak sebut beruk tu naper? x ada insurance mulut ker?

honey said...

itu la kak..mg honey sentap trus...
mcm xleh gne perkataan lain jew...

noorcahaya said...

koang ajarrr jek..... dia tak de anak er.. bongoks

honey said...

xde kak..bujang!! xlaku..hahahahahahaha