Followers

Wednesday, January 5, 2011

bila papa jadi "PENGASUH"

bila papa jadi "pengasuh"
sayer mamam botol yuyi pun papa senyap jew


bace buku terbalik pun..papa tgk jew

mamam buku pun papa lek jew

mamam shoes pun papa xde hal

wat sepah?? lagi la xde hal..



dn akhirnye tido keletihan...mummy xde kan, kena la tido buai..
pastu tjaga sbb poo poo..
smbung main lagi smpai mami balikkk

  
biler papa jadi "pengasuh" papa xkan marah ape yg sayer buat!! sbb mummy xde! biler mummy xde kalau papa marah2, sayer merajuk cmner???? haaaaaaa...mummy je yg blh pujuk2 kite tau....orang lain..no"no"no' sayer xheran pun..wahahahahahahahahaha..
lagi pun..papa mg saaaaaaaaayang sayer sangat2..xmungkin die marah anak kesyngn die ni..;-P
TPikan, sayer selalu dgr nenk ngn atok pesan kat papa cm ni " syang anak jgn sampai jadi " anak sazali" mama(nenek)ngn abah(atok) tau ko syg anak ko..tp jgn smpai anak rosak!! whopsssssssssss....
ni la pengasuh saya ble mami saye keluar!!! syg die sangat2!!^_^

         

4 comments:

Rizziela said...

alah mama...Irish kan kecik lagi...sebab tu papa manjakan irish :D

honey said...

kak ziela;
irish ngn papa die mg manja+ngengade lebih...kadg2 geram, rse nak cubittttt je..hahahahahha

noorcahaya said...

wooooooo tgn irish berketak till nowww

honey said...

sikit lagi, hilang la tu..hikhikhik