Followers

Wednesday, February 16, 2011

STERIMAR bersihkan hidung bayi selsema

  BAby kalau selsema, sure ngan kite sekali xleh tido kan?? merengek nye..hidung sumbat xbernafas nye..nakckap xpndai..nangis je la kejenye..kan?? kan?? alah, kite yg dh tetua pun rimas, ni kan plak budak kecik..tul x??? ok2, korang try r bli sterimar untuk bersih kan "sawang2" yang ada...kalau xpasti, tengok gambar kat bawah ni

sesuai untuk baby 0-3y



sesuai untuk semua umur, pilih je yg maner korang nak..ngeeeeeeeee (^_*)
  SILA DAPAT KAN DI FARMASI YE...^________________^

nota: irish kalau selsema, mumy spray jew..pastu die haaattt chummmmmmmm...*bersin der*..so, kua la ingus die..selesa la skit die..

4 comments:

Rizziela said...

Baguslah....nak kena cari gak lah...sebab Haziq banyak "sesawang" dalam hidung dia..selalu akak kena picit ajer hidung nak kuarkan..tp lambat..kena tunggu basah baru kuar

honey said...

sila2..nnti adik2 haziq pun leh pki..ngeeeeeee

Oshin jamel said...

bgs nie....kne beli gak nie

honey said...

oshin: sila2...agak2 bersawang kasi spray..srettt...sreetttt...settle...ngeeeee