Followers

Sunday, June 12, 2011

ANUGERAH TERINDAH



       sEmalam mummy kuar ngn irish (sll pun kuar ngn irish jgk papa sibuk) pastu ada sorang kakak tegur mummy "anak ko comel dik,xsia2 ko tunggu 'dia' lama" Zupppppp..darah naik kat muka! tetiba rse cm erkk!! akk ni kenal mummy kew?? cmner die tau mummy lambat dpt irish??? eh2 betul ke akk ni ckp??? ke die jaga hati jew?? hohohoh..memang la rse cm kembang kuncup sampai nak koyak jeans mummy orang puji2 anak mummy kan..tpii tpiii..
            
    mummy selalu marah irish!!! hhohohohoh
mummy garang ngan irish! mummy selalu rungut2 kalau irish wat pangai!!! semua orang igt mummy manjakan irish sebb mummy lambat dapt irish! hakikatnye xpun!! sob sob sob
      biler akk tu tegur cm gtu! baru la mummy ni cm terpikir!!! alahaiiiiiiiiiii..ruginye irish ada mummy cm gni!!! xreti nak hargai 'ANUGERAH TERiNDAH' yg DIA dh amanahkan tuk mummy & papa!!!!!  yup! mummy ngaku, mummy 'xsayang" duit nak bli kan barang2 irish! mummy xpenah rasa 'bazir" walaupun kadg2 barang yang mummy beli, irish pandang sebelah mata jew..kadg jeling2 ekor mata, tolak tepi..papa tukang kutip & simpan...hohohohoh....ok2 pasni xmo marah2 irish, xmo garang2 ngn irish!!!!! sian nye dieeeee..


"ANUGERAH TERINDAH PAPA & MUMMY" syg kamu selamanya!!!!

noted; mummy sayang irish! irish "NYAWA' mummy! mummy bleh "hidup" tanpa papa but tidak tanpa irish!!
           ~~SEGALANYA IRISH~~

8 comments:

mummysabrina said...

irish mmg anak yg comel..gebu jer dia..tgk dia senyum pun boleh hilang segala gundah di hati..

Farah Shamsudin said...

irish memang comel dearr..

Tina Othman said...

comeynya irish =)

Mama Likha said...

kan ~~! setuju sgt dgn ayat last tu...! die lah nyawa kita ! mengatasi segala2 nyer.... :)

Mummy Irish@honey said...

thnks semua...anak kecil mg comel ka..tpi mummy irish ni, xreti nak hargai "pemberian dia" time xde mntak2 dh ada, asyik nak marah2 jew..alahaiiii...sian nye irish...

Mummy Irish@honey said...

mummy lika: kannnn..

raihana latif said...

mmg bile da ade ank..ati laen kn...syg die sgt2..lebey dr sgala-galanya...jom follow me back..kte leh kongsi crite...=)

Mummy Irish@honey said...

betul tu raihana..lagi2 cm sye yg SUSAH nak ada ank ni..sob sob sob