Followers

Tuesday, March 8, 2011

11 BULAN

Semalam, 7.3.2011 irish 11 bulan...kjap je mase berlalu, irish, 11 bulan irish jadi anak mummy!! bulan depan setahun!!! phewww..dh leh tambah adik ni?? ahahahahahha..berani kew nak belah2 perut tuk kali ke2??? miahahahhahahaha...irish 11 bulan, masih x pandai jalan, cme bru diri2, lepas tangan, bulan lepas, igtnye die dh leh jalan, tpi baru sekali jatuh tergolek, trus terncat nafsu irish nak beljar jalan...skrg die lek je merangkak2..xkire tmpat..wahahahahahaha...irish dh pandai panggil papa ble nmpak papa lintas tepi die..kre die kenal la bau papa.anak manja papa kan, sikit2 paaa.paaa..sikit2 paaa paaa.ieee jeles gler mummy ngn papa!!kekekekekek..paling xtahan, irish paggl makcu die 'ADAAAAA" memula mummy igt irish paggl 'adaaa' sebab nama makcu die suhada" tpi rupa2nye sebab selalu dengar mummy pggil makcu 'ADIK" die nak sebut adik xlepas..die bantai adaaaa..perhh..kalau x banteras, mau smpai besar, die pggl makcu adik..haisshhh..xboleh,xbolehh!! ermmm..kalau mummy tnye, 'irish sayang sapew?' dengan pantas irish jawab 'paaaaaa paaaaaaaa' memula igt die main belasah sebut, tpi byk kali tnye, jwapn ttp 'paaaaaa paaaaaaa' erkkk!!!! stress mummy!! huhuhuhuhuhuhu...ble mummy tnye 'sape nangis tdi?' irish jwab 'A -RISSSSS" halussssss je sore die..sgt2 cute ok!!! whopsssssssss mummy terpuji anak sndiri!! alaaaaaaaaa..spae lagi nak puji kalau bkn mummy sndiri..kn??kan???~ngeeeeeeeee~ irish pggl mummy, 'maaaaa maaaaa' die xreti nak sebut 'miiiiii' ssh kot...xper2, mummy sabar tunggu irish pggl mummy,xleh senut penuh, leh pggl 'AMIII ' pun ok dh..lalalalalalalal...pantang dgr muzik+ lagu, comfirm, tergedik2 menari, dh r xde gigi, ngn sengih2 manjanye..alahaiiiiiiiiii..mg bikin mummy xkuar rumah ok!!! layannn kamu lagi bestttttt!!! epi gler!!!! huhuhu...


 ble tgk muka 'budak ini' korang rse die notty x?????? jawab,..jawabbb...tengok r kat tgn die ada aper???? ce teka.ce tekaaaa

2 comments:

Mama Likha said...

hi irish... notti yer... oh 11bulan bru rupanya irish ni :) antie tk smpat nk catch upp adoyaiii

Mummy Irish@honey said...

hihihi kite bru 11 bulan a aunty!! mami kite syuker tgk kakak malikha! comelll sgttt!!!!